* Uzun yıllar hizmet sektöründe saygınlığımızı koruduğumuz,
* Yasamalara ve yönetmeliklere, birebir uygun olarak faaliyet gösterdiğimiz,
* Tecrübelerimizi paylaştığımız hizmet ortaklarımız ile uzun yıllar birlikte çalıştığımız,
* Güvenlik sektöründeki analitik düşünce yapımızı, çalıştığımız firmalara entegre ederek, düşük ücretli ve de kaliteli hizmeti, şirket politikası haline getirdiğimiz,
* Sektörde etik kurallar ve ahlaki değerler çerçevesinde hizmet verdiğimiz,
* Çalışma prensiplerimizde disiplini ön planda tutarak, anlayışlı fakat tavizkar tutum sergilemeyen bir yönetim politikasına sahip olduğumuz,
* Müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyelerde tutup, istek ve sorunlarına en kısa sürede çözüm üretebildiğimiz,
* Kurumsal kaliteye ulaşmada en önemli yolun, bireysel kaliteden geçtiğini hatırımızdan çıkarmadığımız,
*Hizmet felsefesi olarak; ”İnsanları müşteri olarak görmek değil, müşterileri insan olarak görmek” anlayışını benimsediğimiz,
* Ve de ”AKINCILAR GÜVENLİK” denildiğinde, güven duygusu çağrıştırdığımız için…
DEĞERLERİMİZ;
Sorumluluk: Verdiğimiz hizmet ve yaptığımız işlerden dolayı, kurumsal kimliğimiz ile, tüm sorumluluğu üstleniriz.
Yenilikçilik: Rekabet koşullarının iyice zorlaştığı günümüz dünyasında, işletmelerin hayatta kalabilmeleri, rekabet edebilmeleri bunların yanı sıra müşterilerine en iyi şekilde hizmet verebilmeleri için, teknolojik gelişmeleri an be an takip etmenin önemini çok iyi kavramakta olup, çalışanlarımızın yenilikçi fikirlerine, bununla birlikte müşterilerimizin her türlü önerisine, yapıcı bir yaklaşım sergilemekteyiz.
Pozitif Yaklaşım: Çalışma hayatında, önümüze çıkabilecek tüm sorunlara ’’sanırım, biz bu işin üstesinden gelemeyiz’’, ‘’bu bizim işimiz değil, kendileri halletsin’’, ‘’battı balık yan gider’’ gibi olumsuz düşünceler barındıran negatif yaklaşımdan ziyade, yılların vermiş olduğu tecrübe ve pozitif enerjimizin verdiği güç ile ‘’gayret ve sabır politikası’’ izleyerek, her türlü olumsuzluğun üstesinden gelebilecek güçteyiz anlayışı ile hareket ederiz.
Zaman Yönetimi: Zaman denilen, bu soyut olguyu en verimli şekilde kullanabilmek adına Pareto Analizini her işimizde uygulamaktayız. Buna göre, önce sorunları belirlemekte, onları önem sırasına göre sıralamakta ve en önemlisinden başlayarak tüm sorunları ortadan kaldırma yoluna gitmekte, böylelikle de müşterilerimizin sorunlarını en etkili ve hızlı bir biçimde çözmekteyiz.
Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti: Akıncılar Grup olarak, en büyük sermayemiz olan müşterilerimizin, memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmanın mutluluğu ve huzurunu yaşamaktayız. Hatta, müşteri memnuniyetinin bir adım ötesi olan ‘’müşteri sadakatini’’, günümüz dünyasında marka bağımlılığının giderek azaldığı şu günler de iddialı bir hedef olarak, şirket politikasına koymakta ve bunu elde etmenin yollarını aramaktayız.
İş ve Kişisel Bilgilerin Gizliliği: Firma olarak, müşterilerimizin bilgilerini, üçüncü kişilere hiçbir şekilde açıklamamakta, sadece müşterilerimizin çıkarları doğrultusunda kullanmaktayız. Çalışanlarımız, hem görev sırasında hem de görevi sona erdikten sonra, özel bilgilerin korunması ile ilgili gizliliğe uymayı taahhüt eder.
İnsana ve Çevreye Saygı: Firmamız, yaşamın en temel kurallarından biri olan, insana ve yaşadığı çevreye saygı duymayı, en yaşamsal ve temel görevlerinden birisi olarak düstur edinmiştir.
Adil Rekabet: Rakiplerimize ait gizli bilgileri hiçbir şekilde kabul etmemekte ve de kullanmamaktayız.
VİZYONUMUZ;
Güvenlik denildiğinde, akla ilk gelen ‘’Güven’’ duyulacak firma, olmak.
MİSYONUMUZ;
Nitelikli insan kaynağımız ile sürekli gelişen teknolojiden azami derecede faydalanarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak.
KALİTE POLİTİKAMIZ
Vizyonumuz ve misyonumuz doğrultusunda; seçkin, deneyimli ve konusunda uzman profesyonel kadromuzla, bizim için değerleri her türlü takdirin üzerinde olan müşterilerimizin memnuniyetini, vereceğimiz hizmetle en üst seviyede tutmak ve hizmetlerimizdeki kaliteyi sürekli iyileştirmek temel ilkemizdir.
Lütfü AKINCILAR
GENEL MÜDÜR